Nieuwsitem - Vakman van het jaar verkiezing

Vakman van het Jaar verkiezing 2014

Vakman van het Jaar verkiezing 2014Jaarlijks organiseert Werkspot de Vakman van het Jaar verkiezing om vakmannen in heel Nederland extra in de spotlight te zetten. Ook FAKRO was aanwezig om dit mooie initiatief te ondersteunen. Met trots reikten we de prijs uit in de categorie dakdekkers en waren we verblijd ook enkele van onze Specialisten te mogen feliciteren.

 

Winnaar categorie dakdekkers

JPL daktechniek - WinnaarDe prijs voor de Vakman van het Jaar categorie dakdekkers werd gewonnen door Justin Likumahua van JPL Daktechniek. Hij ontving een FAKRO waardecheque t.w.v. € 1000,-. “Het is gewoon top om te winnen. Het is een beloning voor al het werk dat ik via Werkspot.nl doe en ik zie het als een erkenning van de klant”, aldus Justin. Een jury, samengesteld uit professionals met jarenlange ervaring in de kluswereld, heeft alle aanvragen beoordeeld. Daarbij zijn ook de referenties nagebeld en er is gekeken naar de kredietwaardigheid van de genomineerden. “De jury vond het bewonderenswaardig dat ik service, kwaliteit en garantie zo goed wist te combineren. Ze stonden daar versteld van”, vertelt Justin.

 

 

Specialisten team

Wim Roovers - winnaarOok uit het FAKRO Specialisten team zagen we een aantal bekende gezichten. Timmer- en Montagebedrijf Wim Roovers won de titel in de categorie Timmermannen  en bemachtigde de 3e plaats in het gehele Vakman van het Jaar klassement. John Tuerlings van BeDaBouw behaalde de derde plaats in de categorie aannemers & klusbedrijven. Ook JPL daktechniek is inmiddels op bezoek geweest in het FAKRO trainingscentrum.

 

          

Over de verkiezing

De verkiezing ‘Vakman van het Jaar’ is in 2008 ontstaan als een platform dat kwaliteit, vakmanschap en professionele vakmannen in de schijnwerpers zet. In de afgelopen jaren is het uitgegroeid tot een toonaangevend evenement in de branche. Ronald Egas, CEO Werkspot.nl: “Met deze prijs geven we vakmannen een welverdiende erkenning. Het gaat niet alleen om vakmanschap, maar juist in deze tijd om ondernemerschap. Deze vakmannen laten zien dat ze de nieuwe mogelijkheden die het internet biedt optimaal benutten. En spelen in op het veranderde online zoekgedrag van de consument.”

Hoofdprijs verkiezing