Met Homestudios lanceert BAM een complete en unieke expercience voor toekomstige bewoners van BAM-woningen. De bewoners worden via een digitale klantreis en een fysiek experience center geadviseerd en begeleid vanaf het moment van oriëntatie op een nieuwe woning tot en met het wonen zelf. FAKRO maakt als partner deel uit van dit unieke concept.
FAKRO maakt als een van de partners deel uit van het initiatief van BAM Bouw en Vastgoed Nederland. Het initiatief is gericht op het optimaal bedienen van de toekomstige bewoners van een door BAM gebouwde woning. De bewoners worden door Homestudios geïnspireerd en gefaciliteerd via een unieke digitale en fysieke klantreis. Het voornaamste doel van BAM, en haar partners, is het bieden van een 9+ klantbeleving. De klant krijgt bij Homestudios altijd de juiste informatie en inspiratie op het juiste moment.
BAM Bouw en Vastgoed Nederland directeur Mario Broos geeft aan dat met Homestudios de toekomstige bewoners niet langer de keuzes vanaf papier maken maar de woonbeleving echt gaan voelen. "Voorheen maakten bewoners vaak hun keuze op basis van tekeningen of kleine samples van bijvoorbeeld tegels. "Bij Homestudios krijgen bewoners straks een experience die is toegespitst op hun persoonlijke situatie en wensen. In plaats van het maken van keuze vanaf papier, doen zij dat dat straks op basis van wat ze zien, voelen, ruiken, proeven en beleven; een complete woonervaring voordat je gaat wonen. Op deze schaal is dat uniek in Nederland" aldus Mario Broos.
FAKRO is verheugd dat zij als partner verbonden zijn aan dit unieke concept. Als leverancier van de dakramen en platdakproducten in de door BAM gebouwde woningen biedt FAKRO de klant de mogelijkheid om te kijken wat er mogelijk is met daglicht in een woning. Op deze manier ziet, voelt en beleeft de klant wat daglicht met een woning kan doen.
Heeft u een algemene vraag?
Neem contact met ons op
Heeft u een vraag over service?
Vul het service aanvraagformulier in