FAKRO wint award Building brand of the year 2022

FAKRO wint award voor Building brand of the year 2022

FAKRO wint de award 'Golden Building Brand of the Year 2022'! De prijs wordt uitgereikt door het marktonderzoeksbureau ASM dat een onderzoek heeft uitgevoerd binnen de dakramen- en bouwmarkt. Uit de resultaten bleek FAKRO als winnaar uit de bus te komen en verworf daarmee de nummer 1 positie. En niet alleen deze prijs, want ook in andere categorieën ontving FAKRO awards. 
 

Beste in categorie dakramen

Het is niet de eerste keer dat de producten en diensten van FAKRO erkend zijn door aannemers en bouwpartijen. Al is het deze keer wel met een overweldigend resultaat volgens het onderzoek dat uitgevoerd is door ASM Market Research and Analysis Centre. In de categorie 'dakramen' ontving FAKRO de hoogst haalbare award, namelijk de Golden Building brand of the year. Aan elke categorie deden zeker 300 aannemers/bouwpartijen mee en de meeste daarvan gaven het merk FAKRO een goede score op de volgende vlakken:
 

  1. Merk dat door de meeste professionals gebruikt wordt - 61%
  2. Merk met de beste kwaliteit vergeleken met concurrenten - 56%
  3. Merk met de beste prijs-kwaliteit verhouding - 64%


"Om deze award, toegekend door de aannemers en bouwpartijen, te mogen ontvangen is volgens ons een duidelijk signaal uit de markt dat onze producten en ons merk veel vertrouwen geeft. FAKRO dakramen worden al jaren zeer goed beoordeeld door professionals. Klanten waarderen de hoge kwaliteit van onze producten en onze filosofie in onze bedrijfsvoering. We vinden leefcomfort zeer belangrijk, overal op de wereld", aldus Janusz Komurkiewicz, FAKRO Bestuurslid Marketing Management.
 

Andere prijzen

FAKRO won niet alleen een award in de categorie Dakramen, maar ook in andere categorieën werd het merk erkend. Ze staan in de Top 10 van meest aanbevolen fabrikanten van verticale ramen en van meest aanbevolen merken die geadviseerd worden door aannemers en bouwpartijen. Daarnaast heeft het bedrijf de titel 'Meest vriendelijke merk richting professionals' verworven in een derde positie met een bronzen award. 

Om het geheel af te sluiten werd Janusz Komurkiewicz, bestuurslid Marketing Management, tijdens de 18e editie van de Building Brand of the Year-ranglijst geëerd met de prestigieuze titel van de 21e-eeuwse promotor. Deze prijs werd toegekend voor zijn prestaties bij de implementatie van de merkstrategie "FAKRO" bij aannemers én het vormgeven van trends in de industrie van bouwproducten.
 

Meer informatie

Meer informatie