Heeft u of uw klant een probleem met een FAKRO product? We helpen u en uw klant er graag bij. Lees de informatie op deze pagina zorgvuldig door om te kijken bij wie uw klant terecht kan met een servicevraag. Het kan zijn dat u uw klant het beste zelf kan helpen.
Als uw klant een ander FAKRO product geleverd heeft gekregen, dan verzoeken wij u vriendelijk om het verkeerd geleverde FAKRO product retour te nemen en uw klant het juiste product te (laten) leveren.
Gaat het om een standaard FAKRO product, dan kunt u het product (in ongeopende verpakking) retour sturen aan FAKRO Nederland. Bekijk hier de retourvoorwaarden en hoe u eventueel het product kunt retourneren.
Is uw klant niet tevreden met het FAKRO product dat gekocht is, dan is het voor uw klant alleen mogelijk om deze bij u te retourneren (binnen de door uw onderneming gestelde retourvoorwaarden).
We leggen hieronder uit per verkooppunt wat de voorwaarden kunnen zijn:
Uw klant heeft een lekkage bij het gemonteerde dakraam. Wij adviseren de klant om onderstaande punten na te gaan om te achterhalen of het om een lekkage gaat of waar de lekkage vandaan komt. Heeft het met geen van deze punten te maken, dan adviseren we de klant om contact op te nemen met het montagebedrijf dat het dakraam geïnstalleerd heeft. In de meeste gevallen heeft het te maken met de aansluiting van het dakraam in het dak.
De klant checkt het dakraam op het volgende:
Werkt de originele FAKRO zonwering bij uw klant niet meer? We adviseren uw klant dan om contact op te nemen met het montagebedrijf dat de zonwering gemonteerd heeft. Het kan zijn dat het te maken heeft met de montage van het product.
Heeft u een algemene vraag?
Neem contact met ons op
Heeft u een vraag over service?
Vul het service aanvraagformulier in